Denerwujące aktualizacje…

appstoreicon-2012-06-16-14-32.png Ostatnio co jakiś czas moja ikonka AppStore krzyczy do mnie czerwonymi cyferkami. Z reguły dotąd dawało się wykonać aktualizację po czym cyferki ładnie znikały. Tym razem jednak dwie aplikacje uparcie odmówiły tego procesu. Dlaczego?

appstoreupdates-2012-06-16-14-32.png

appstore-niemoznazainstalowac-2012-06-16-14-32.png

I mamy odpowiedź. Jeśli jednak nie mogę zainstalować aplikacji bo nie pasuje do mego systemu to po kiego grzyba AppStore krzyczy na mnie ikonką? Swoją drogą zastanawiam się po co wogóle Mac App Store jak aplikacje, które się tam pojawiają są z reguły na Liona. Mam tylko nadzieję że lenistwo developerów obróci się kiedyś przeciw nim samym. Ja staram się w MAS kupować jak najmniej.Od czasu jak Apple wpowadza sandboxing bezpieczniej jest kupować ze stron zewnętrznych – przynajmniej mamy gwarancję że aplikacja,którą kupimy nie będzie miała sztucznie ograniczonej funkcjonalności. Na razie przestałem używać Textual( nie loguje rozmow) i zacznę ircować z Colloquy lub starym dobrym konsolowym irssi.
A tymczasem trzeba się szykować na mecz o wszystko – dzisiaj 20.20 Polska vs Czechy.

Skomentuj

