Uroki warszawskiego iSpota

Niejednokrotnie w polskiej blogosferze i na forach poświęconych Apple można dostrzec swoisty rytuał – narzekanie na iSpot. Ilekroć ktoś zapyta gdzie najlepiej kupić upragnionego Maczka pojawia się szereg doradców z poradami typu „tylko nie w iSpocie”,”a wręcz przeciwnie obsługa jest tam bardzo fachowa” i tego typu dyrdymałki przeradzające się pózniej we flejmy prowadzące do nikąd. Dużo narzekania dotyczyło warszawskiego sklepu mieszczącego sie w centralnym przybytku handlowej rozpusty czyli Złotych Tarasach,więc w czasie mojego krótkiego pobytu w Stolicy postanowilem tam zajrzeć i wypytac o rożne ciekawiące mnie sprawy. Wnioski bywają zaskakujące:

Airport Express
Nie,nie mamy tego starego wycofano go ze sprzedaży.
Ciekawe w takim razie co zrobili z zapasami w magazynie,opchneli na Allegro ?
– ten nowy jest znacznie lepszy, ma mniejszy rozmiar.
Tak, bo dla mężczyzn rozmiar ma znaczenie. O tym że ruter ma zewnętrzny zasilacz i nie da sie jak wcześniej wcisnąć go w gniazdko sprzedawca nie wspomniał i zasugerował że zamiast expresa mogę sobie kupić….Apple Tv w polskiej cenie 479zl – 99$ brzmi jednak znacznie lepiej.

Dock do iPhone
Zaproponowano mi Dock z ładowarką i pilotem (wtf) za jakieś 240zł. To juz nie ma zwykłych dockow jakie na Alledrogo chodzą po 30zl? Bajer polegał na tym że ten drogi mógłbym sobie wpiąć do wieży – sądziłem ze zwykły Dock też posiada gniazdo mini-jack,ale może się nie znam.

Klawiatura zewnętrzna bluetooth
Moje życzenie było widocznie bardzo nietypowe jak na ispotowe warunki.
– ale po co Panu poziomy Enter ? U nas Pan tego nie dostanie i wogole nie dostanie Pan tego nigdzie w Polsce.
Na moje stwierdzenie iż na amerykańskiej klawiaturze pisze mi sie wygodniej,sprzedawca stwierdził że w takim razie trudno mi będzie kupić nowego Macbooka! Pierdole, kupię w USA ^^ i zapewne dużo taniej.

MacBook Pro zwykły vs Retina
Tu było zabawnie. Po raz piewszy mogłem bowiem zobaczyć i dotknąć najnowsze dziecko Apple z ekranem Retina – tzw. sprzęt marzeń poza zasięgiem finansowym.
Ekran rzeczywiście robi wrażenie , chociaz dopiero na moja sugestię Pan na obu maszynach uruchomił iPhoto ze zdjęciami dla porównania. Przecież jeśli chcą demonstrować klientom zalety Retiny to jest to pierwsza rzecz o której powinni pomyśleć. Tutaj Pan był dość kompetentny a przynajmniej się starał. Za to dowiedziałem się ,że:
„ale na Final Cut-cię ten komputer Panu zwolni” ahaaa, czyli na obróbkę filmów muszę czekać do 2013 na Maca Pro 🙂
Tak,to była bardzo pouczająca wizyta tym bardziej że pózniej siedząc na kawie z koleżanką usłyszałem niejako prequel mej historii. Dziewczyna owa chcąc zakupić Maczka chciała znać odpowiedniki aplikacji windowsowych których używa – Pan nie był w stanie tego wygooglać a na koniec stwierdził ” Bo Pani tego zapewne nie potrafi ale da się na Maku zainstalować Windowsa”. Z racji iż moja przeurocza znajoma jest programistką i dłubie w AIXie odwróciła się na pięcie pomachując wcześniej Panu złotą Visą i poszła zakupić lapka firmy zaczynającej się na S a kończącej na amsung. W końcu nikt nie lubi być traktowany jak idiota.

Następnym razem w Warszawie zdecydowanie muszę odwiedzić resellera na Nowym Świecie.

Jedna uwaga do wpisu “Uroki warszawskiego iSpota

Skomentuj

